Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

Ξεκίνησε μαγνητική καταιγίδα στη Γη

Ξεκίνησε μαγνητική καταιγίδα στη Γη
Η πρώτη, μετά από ενάμιση μήνα ηρεμίας, μαγνητική καταιγίδα ξεκίνησε στη Γη. Ο δείκτης γεωμαγνητικών διαταραχών έφτασε στην τιμή 5 – το ελάχιστο επίπεδο, που θεωρείται καταιγίδα – επιβεβαιώνουν τα στοιχεία του Κέντρου Πρόγνωσης Διαστημικού Καιρού της Εθνικής Υπηρεσίας Ωκεανολογικών και Ατμοσφαιρικών Ερευνών των ΗΠΑ.
Αιτία της μαγνητικής καταιγίδας είναι το ρεύμα ηλιακού ανέμου, η ταχύτητα του οποίου έφτασε τα 600 χλμ. το δευτερόλεπτο.
ΠΗΓΗ:ruvr.ru

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

αν σας αρεσε η αναρτηση καντε like