Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

ΒΙΝΤΕΟ-Καμμένος: Τα παίρνανε από τη Siemens


ΒΙΝΤΕΟ-Καμμένος: Τα παίρνανε από τη Siemens
"Σαμαράς, Βενιζέλος και Κουβέλης είναι υπάλληλοι της τρόικας", φώναζε νωρίτερα στον Antenna   
ο Πάνος Καμμένος.
"Γιατί το λέτε αυτό;" ρώτησε ο Γιώργος Παπαδάκης.
"Μα γιατί τα έπαιρναν από την Siemens. Γιατί δεν ζήτησαν πίσω τα 2 δισ. που απεδείχθη ότι "έφαγε" η Siemens, παρά πήγε ο Βορίδης και τους έδωσε κι άλλα;" συνέχισε ο κ. Καμμένος.
"Διότι τους κρατάει η Μέρκελ με τον Χριστοφοράκο"...

enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

αν σας αρεσε η αναρτηση καντε like